رویدادها آرشیو خبر ها
363 روز بدون پیراهن یوونتوس ...

363 روز بدون پیراهن یوونتوس ...

363 روز پیش آخرین مسابقه ای بود که سیمونه په په بازیکن سرعتی یوونتوس با پیراهن این تیم به میدان رفت و بعد از آن همواره با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است. سیمونه په په در جدید ترین مصاحبه ی خود از امیدواری زیاد برای بازگشت به میادین بعد از مصدومیت طولانی مدت تقریبا یک ساله ش صحبت کرده است.

" همه در این مدت به من نزدیک بودند و روحیه میدادند . شخصیت و خانواده ی من سبب شد که هیچوقت تسلیم نشوم ."

آخرین حضور این هافبک در ترکیب تیم کونته به 363 روز پیش و در بازی با لاتزیو در کوپا ایتالیا برمیگردد.

در صحبت با اسکای ایتالیا ، په په گفت :" برای هرکس که فوتبال را به عنوان جزئی از زندگیش می داند، خیلی سخت است که دور از میادین باشد . متاسفانه برای من مصدومیت جدی به وجود آمد، اما همه فکر میکردند که بعد از جراحی به راحتی روند بهبود طی شود.

نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه مصدومیت دیگری هم برای من پیش آمد. اما حالا میتوانم بدون مشکل بدوم و به توپ ضربه بزنم . این باعث می شود که امید زیادی به بازگشت به میادین داشته باشم."

په په در رابطه با حمایت های هواداران و کادر تیم گفت : "در این مدت همه به من نزدیک بودند و روحیه میدادند ، از کادر تیم تا هواداران. دیدن بازی های تیم از راه دور و در حالتیکه در لیست تیم حضور نداری خیلی سخت هست ، اما من همیشه خواستم که به باشگاه و هم تیمی هام نزدیک باشم . همچنان که آنها به من کمک میکردند ، منم سعی میکردم تا به آنها کمک کنم ، با یک لبخند و یک جوک."

"روزی که ما اسکودتو را به دست اوردیم، وقتیکه ویدال بعد از گلزنی آمد و من را در آغوش کشید ، فوق العاده بود . شخصیت و خانواده ی من ، این نیرو را به من میداد تا به بازگشت امید داشته باشم ."

په په در مورد یوونتوس و عملکردش در رقابت های مختلف گفت: "قدرت اصلی ما هماهنگی بازیکنان با یکدیگر هست . بازیکنانی که در این فصل به ترکیب تیم اضافه شدند به سرعت با شرایط تیم آشنا شدند و با بقیه بازیکنان هماهنگ شدند . تیم بسیار قوی هست و وقتی ما به عنوان یوونتوس پا به میدان میگذاریم ، میتوانیم هر حریفی را شکست بدهیم . ما در لیگ قهرمانان عملکرد بسیار درخشانی داشتیم ، با اینکه هنوز نتوانستیم به آنچه که لیاقتش را داشتیم برسیم."

"عملکرد تیم رم من را شگفت زده کرد. با توجه به رتبه ی پایانی این تیم در سال گذشته ، این فوق العاده ست که آنها در این فصل عملکرد عالی را به نمایش گذاشتند و خودشان را بالا کشیدند . من فقط میتوانم به احترام شروع فوق العاده ی آنها کلاه از سر بردارم ."
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: